Pradžia - senas trantas
Po nuostabaus Ford Focus ir debiuto F-race, norėjosi pratęsti vaib'ą ir paskubomis ikirtau Almerą. Kebulas nesupuvęs,. bet palankstytas, variklį kažkas biški netaip (pasirodo gana daug), ai gerai pagalvojau suveis, pasikeisiu kokį davikliuką ir atsigaus.
Na nebuvo didelių siurprizų parsivarant namo, netraukė, duso, bet gryžom iš Kauno į Vilniuką.
Tada pradėjau žiurėt kas ten bet bėdos ir prasidėjo.
Kuro spėgis šokinėjo ir buvo per didelis, turi būti trys bar ant gazų, o buvo keturi. Keičiam pompikę, rrr.lt gelbėja. Oro filtras baisus, keičiam, nu ir tada misfire ir nekylančios apsukos ties trim tūkstančiais.
Bandžiau babynas keisti, žvakes, purkštukus, cam/crank sensorius (beje pastarieji truputi padėjo), niekas iš esmės nepapdėjo. Gerai, kad galėdavau papirkti iš rrr.lt ir paskui grąžinti.
Nusprendžiau pažiūrėt į problemas iš esmės ir papirkau osciloscopą.
Čia ant pilno gazo, vidilis langelis su blogu maf.
Čia ant laisvų, vidinis langelis blogo maf.
Dabar mašina traukia kai reikia, misfire nebėr, bet kaip minėjau kuro slėgis dar per aukštas nors ir su kita pompa, itariu, kad reguliatorius neatsidaro pilnai ir laiko slėgį per aukštą. Ar taisysiu nežinau, nes važiuoja šiaip normaliai, gal tik benzo ryja kibirais. Dabar reiktų išbandyti kokiam F-race ant auto-moto parko traselėje ;)
Komentarai
Rašyti komentarą